Sinu Kodu 2021

 






Sinu Kodu, oktoober 2021

SL Õhtuleht AS

„Olen pärit Hiiumaalt. Minu lapsepõlvekodu oli suure aiaga eramaja kohe mere ja suplusranna ääres, nii et millestki muust ei osanudki unistada. Ka hiljem täiskasvanuna ei olnud ma eriti suur kodust fantaseerija – mõtlesin, et see võiks olla mõistliku suurusega, et koristamine ei käiks üle jõu. Soovisin ka väikest privaatset aeda. Täpselt selline minu kodu praegu ongi, nii et ilmselt on minu unistus täitunud. Tänapäeval vist öeldakse, et olen selle endale manifesteerinud,“ räägib Veronika (34) oma armsast kodust Laagris.

Veronika ja tema abikaasa soovisid osta ridaelamut, kuid otsustasid visata pilgu peale ka paarismajade kuulutustele. „Meie boks oli arendajal valmis ja ka siseviimistlus lõpetatud, seega esimest korda vaatama minnes oli majaosa nii-öelda valge karbi kujul valmis. Tuleb tunnistada, et tegelikult sellist ühte kindlat äratundmise hetke, millest paljud räägivad, meil ei olnudki,“ nendib Veronika.

Loe edasi siit...


Popular Posts