Esimene lonks kohvi hommikul...




Reklaam

Esimene lonks kohvi hommikul on see kõige erilisem. Sellest mõtlen ma juba eelmisel õhtul. Ma ei ole ei hommiku ega õhtu-inimene ja hommikukohvist mõtlemine teeb õhtul magamamineku toredamaks (sest siis on ju varsti hommik ja saab kohvi) ja hommikul ärkamise kergemaks. 

Leidsin hiljuti veel ühe nipi, millega see esimene lonks veel huvitavamaks teha. Nimelt Hiiu Gourmet kohvi peale raputamiseks mõeldud maitseainesegud.

Minu lemmik on kardemoniga puru. Kardemon on üldse minu lemmikvürts. Kui kardemoni poleks olemas, mõtleks ma, et miks peaks inimesel ometi olema lemmikvürts, aga kuna maailmas eksisteerib kardemon, on mul olemas oma lemmikvürts. Siiski on ka teised kaks Hiiu Gourmet kohvipeale-purud väga mõnusad. 



Neid purusid ei pea kaugeltki mitte ainult kohvi peale raputama. Sobivad nad ka väga hästi magustoitude, näiteks jäätise või pannkookide peale. 

Magustoitudest rääkides...
Ma ei ole üldse suur magusasööja ega armastaja. Vahel haruharva on magustoit nii hea, et on väärt neid kaloreid, eksole. Ja kui ma magusat vahel ikkagi söön, meeldib mulle eriti magusa ja hapu kooslus. Näiteks juustukook sidrunikreemiga, näiteks vaniljejäätis sulatatud sügavkülma-kirssidega, näiteks besee pohlade ja astelpajuga... Viimase on Hiiu Gourmet pannud purki. Saab süüa niisama lusikaga otse purgist või raputada jäätisele või kasutada tordi kaunistamisel. Ma juba kujutan ette, et tordi peal on see puru eriti efektne ja näeb stiilne välja. Hakka või mõtlema, et äkki teen lapse esimeseks sünnipäevaks hoopis ise tordi, mitte ei telli, ja kaunistan selle võluva Hiiu Gourmet magusa krõbedikuga. 


Ja see tekstuur! Üheaegselt kõrbe ja siis nätske ja siis pehme ja siis jälle krõbe ja siis sulab suus ja siis natuke krabiseb hamba all. Magusa krõbediku salarelv on tegelikult ennast puru sees peitvad kuivatatud lavendliõied, mis annavad krõbedikule justkui võlulõhna ja võlumaitse. 

Vaata lähemalt Hiiu Gourmet e-poest

Popular Posts